Denna webb, equmeniakyrkanhallunda.se, använder inte några kakor och liknande tekonologier utifrån analys som webmaster. Analys är gjord bland annat med "DuckDuckGo Privacy Essentials", "Fou Analytics" och "Blacklight". Därför har denna webb ingen "varning" eller medgivande för kakor etc. Om du vill ha mer information eller ser att detta inte stämmer, var vänlig kontakta Kontaktinfo - Contact info.

Equmeniakyrkan Hallunda och Equmenia Hallunda, Hallundaplan 1, 145 68 Norsborg. Bg 192-2889. Swish 123 225 8622.